Zaistniej w świadomości widza… jeszcze przed seansem.
Roll up
Roll up jest samodzielnie stojącym nośnikiem reklamy wewnętrznej. Opiera się na systemie kasetowym – jego konstrukcja umożliwia szybkie składanie i rozkładanie. Materiał, na którym umieszczona jest grafika po ekspozycji zostaje automatycznie zrolowany do kaset, dzięki czemu jest bezpieczny. Dzięki kompaktowości i lekkości jest łatwy w transporcie. Roll up stanowi jeden z bardziej popularnych nośników.
- Uniwersalny
- Łatwy w obsłudze
- Elegancki
- Wygodny w transporcie
Stand
Stand to kolejna forma reklamy stojącej. Wydruki wykonywane są na różnych materiałach, np. pcv, poliester, polipropylen. Umożliwia stabilną ekspozycję reklamy dużych rozmiarów, w dobrej jakości. Stanowi elegancką i niedrogą formę ekspozycji komunikatów. Nieskomplikowana konstrukcja sprawia, że jest łatwy w składaniu i rozkładaniu. Doskonale nadaje się do ekspozycji reklamy w holu kina lub przy kasie.
- Rzucający się w oczy
- Stabilny
- Zapewnia dobrą jakość grafiki
- Niedrogi
Ulotki
Ulotki wciąż stanowią atrakcyjną formę dotarcia do grupy docelowej. Dobrze przygotowana ulotka, zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym jest skuteczną formą przekazu informacji o produktach i usługach. Pozwalają na zawarcie dużej ilości informacji na małej powierzchni.. Ulotki rozdawane są w kasie kina wraz z biletem i mogą być precyzyjnie targetowane (np. tylko do mężczyzn, tylko do kobiet 20-35 lat itp.).
- Skuteczne
- Pojemne (źródło informacji)
- Gwarancja trafienia do rąk widza
- Targetowane
Plakaty
Plakaty to jednostronne druki wykonane na dobrej jakości papierze w formacie B1. Skupiają uwagę widzów dzięki atrakcyjnej, wyróżniającej
się treści i formie graficznej. Prezentowane są na ścianie w holu kina i w toaletach.
- Eksponowane w przyciągających uwagę miejscach
- Niedrogie w wydruku i ekspozycji
- Prezentowane także poza holem kina
- Niska cena
Naklejki
Naklejki to nowoczesne formy wizualnej reklamy wewnętrznej. Są bardzo atrakcyjne wizualnie. Ich ekspozycja nie ogranicza przestrzeni pomieszczenia, a mimo tego są szczególnie zauważalną i lubianą przez widzów formą komunikatu. Przykleja się je na podłogach w holu kina, w toaletach, a także na schodach. W tym ostatnim przypadku pozwalają na uzyskanie efektu 3D. Naklejki są idealnym nośnikiem do zastosowania przy akcjach prosprzedażowych.
- Nowoczesne
- Atrakcyjne wizualnie
- Zauważalne
- Lubiane przez odbiorców
Sample
Sample to próbki produktu lub gadżety rozdawane w kinach. Dzięki nim widzowie mają możliwość wypróbowania produktu (często nowego), a klienci zapoznania z nim swoich konsumentów. Kino jest jedynym medium, które umożliwia targetowanie sampli. Próbki są rozdawane przez pracowników kina stosujących tzw. face control, dzięki czemu trafiają jedynie do osób znajdujących się w grupie docelowej. Dzięki temu systemowi, klient nie ponosi kosztów zatrudnienia hostess. Sample ocieplają wizerunek marki w oczach widzów i są mile widzianą przez nich formą promocji.
- Precyzyjne dotarcie
- Brak kosztów zatrudnienia hostess
- Gwarancja sukcesu (realizacja targetu)
- Bezpośredni kontakt z marką
Etui na bilety
Etui na bilety to rodzaj koperty, na której znajduje się nadruk z informacją o produkcie, usłudze, czy ofercie. Jednocześnie może pełnić funkcję kuponu rabatowego, z którym widz-konsument zgłasza się do wskazanego punktu (kawiarni, operatora komórkowego itp.)
- Gwarancja trafienia do rąk widza
- Możliwość zaangażowania konsumenta
- Elegancka forma
- Wiele możliwości zastosowania
Stoiska
Stoisko to forma reklamowa o dużych rozmiarach. Jej celem jest zaangażowanie odbiorcę w większym stopniu niż zwykłe nośniki. Stoisko ustawione jest w widocznym miejscu w holu kina. Obsługuje je hostessa, która prezentuje produkt, informuje o usłudze i zachęca do zakupu. Stoisko może też pełnić funkcję edukacyjną – świetnie nadaje się do wsparcia nowych, nieznanych jeszcze na rynku produktów/usług.
- Bardzo zauważalna forma promocji
- Edukacyjny charakter
- Działanie prosprzedażowe
- Możliwość wypróbowania produktu przez odbiorcę
Branding
Branding polega prezentacji logo firmy lub konkretnego przekazu na temat marki przy wykorzystaniu dobrze znanych elementów przestrzeni kina i zaangażowaniu jego pracowników. Stanowi bardzo skuteczną i zauważalną formę reklamy jeśli opiera się na dobrym kreatywnym pomyśle. Przynosi pozytywny efekt wizerunkowy, pomaga budować dobre skojarzenia z marką. Do brandingu wykorzystuje się np. ubrania pracowników, zagłówki siedzeń, kieszonki na fotelach itp.
- Nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania
- Mocny efekt wizerunkowy
- Wysoka zauważalność
- Możliwość wydzielenia specjalnych stref
Podłogi interaktywne
Nowoczesna wizualna lub audiowizualna forma prezentacji. To specjalna plansza umieszczona na podłodze lub ścianie przedstawiająca dowolną animację. Najczęściej wychodzi poza standardowy branding i i jest w stanie przekazać bardziej szczegółowe treści promocyjne. Atutem tej formy reklamy jest możliwość zaangażowania widzów. Wyjątkowo atrakcyjnym rozwiązanie dla podłogi interaktywnej jest forma gry. Najczęściej umiejscowiona przy kasach lub przy toaletach.
- Nowoczesna
- Atrakcyjna wizualnie
- Angażująca
- Skuteczna
Wobblery i hangery
Wobblery i hangery stanowią najmniejszą formę reklamową, mocowaną na elastycznym plastikowym pasku lub specjalnej nóżce. Są wprawiane w ruch poprzez ruchy powietrza. Najczęściej umiejscowione są przy kasach, więc nie mogą zostać niezauważone przez kupujących bilety widzów. Mieszczą proste, chwytliwe komunikaty. Ich atutem jest całkowita dowolność kształtów i form tego typu materiałów.
- Widoczne
- Atrakcyjne
- Tanie
- Dowolność kształtów i form