Precyzyjne targetowanie

 

Reklama kinowa pozwala na niespotykaną w innych mediach precyzję w docieraniu do wybranej grupy docelowej.

Możliwość targetowania:

geograficznego:
województwa
powiaty
miasta
demograficznego:
wiek
płeć
gusta i zainteresowania

Zapamiętywalność i skupienie

 

Kino cechuje największa zapamiętywalność reklam spośród wszystkich mediów,

 

Według badań, zapamiętanie reklamy kinowej jest średnio 5 razy wyższe niż telewizyjnej.

 

W przeciwieństwie do telewizji, kino nie daje możliwości zmiany kanału. Widz skupia uwagę na reklamie w sali kinowej w dużo większym stopniu niż w domu, gdzie rozpraszają go liczne czynniki.

Atrakcyjny profil widza

 

Widzami kin są w równym stopniu kobiety i mężczyźni.

 

Są to najczęściej ludzie w wieku 25-45 lat, ze średnim lub wyższym
wykształceniem
. Pochodzą z dużych i średnich miast i dysponują dochodami powyżej średniej.

Statystyczny Polak chodzi do kina półtora raza w roku. 51% widzów kinowych pojawia się na seansie przynajmniej raz w miesiącu*.

*Źródło danych: Raport „Widz kinowy w Polsce 2018” Kantar Millward Brown na zlecenie Filmweb sp. z o. o. i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

Policzalność

 

 

Dzięki precyzyjnemu systemowi raportowania liczba odbiorców Twojej reklamy jest policzona co do biletu. Wiesz dokładnie gdzie i ile widzów zobaczyło Twój spot. Dzięki temu koszt kampanii jest zawsze współmierny do jej zasięgu i efektów.

 

Dlatego też jednostką zakupową reklamy w kinach jest CPC – koszt zakupu jednego widza (cost per client). Jeśli zdecydujesz się na kampanię na
1 000 000 widzów, masz pewność, że właśnie tylu zobaczy Twoją reklamę.

 

Unikalna jakość

 

Kino pozwala na prezentację spotu w najlepszej jakości obrazu przy optymalnym nagłośnieniu. W takich warunkach, materiał reklamowy prezentuje się dużo lepiej niż w telewizji, potęgując siłę przekazu, jego atrakcyjność i zapamiętywalność.

 

 

 

 

Kino – kraina ambientu

 

Kino, jak żadne inne medium, pozwala na wykorzystanie siły reklamy ambientowej. To miejsce relaksu, spotkań towarzyskich, pierwszych i kolejnych randek, silnych emocji i przede wszystkim dobrej zabawy. Marki towarzyszące widzom budują pozytywne skojarzenia i na stałe stają się częścią tych przeżyć. Widzowie kina rzadko się spieszą, najczęściej pojawiają się na jakiś czas przed filmem, co daje możliwość zaistnienia w ich świadomości jeszcze zanim rozpocznie się seans!

 

Od sponsoringu sal, brandingu foteli, czy ekranu, przez plakaty, sampling ulotek i próbek po mniejsze lub większe akcje promocyjne angażujące widzów, takie jak konkursy lub happeningi – wszystkie chwyty dozwolone!

 

Kino to przestrzeń dająca nieskończone możliwości kreatywnego wykorzystania!