Twoja marka gwiazdą wielkiego ekranu

Tydzień kinowy rozpoczyna się w piątek i kończy w czwartek. Kampanie kinowe rozpoczynają się wraz z premierami filmów.

Reklamę w kinach kupuje się w modułach tygodniowych, a jednostką zakupową jest CPC – koszt zakupu jednego widza (cost per client). W przypadku reklamy kinowej istnieje możliwość targetowania po różnych kategoriach, takich jak: wielkość miast, określone regiony, wybrane kina oraz wybrane tytuły.

Blok reklamowy
Struktura bloku reklamowego

 

1. Blok tradycyjny

Standardowe pasmo reklamowe zajmujące pierwszą część bloku. W zależności od planu mediowego składa się z reklam o różnej długości (15′, 30′, 45′, 60′). W czasie jego trwania emitowane mogą być wszystkie rodzaje przekazów: reklamy komercyjne, społeczne,informacyjne.

4. Blok specjalny

Ostatnie pasmo reklamowe przed seansem. Pojawia się tuż po bloku premierowym.

2. Zwiastun filmowy

Zapowiedzi zbliżających się premier filmowych – czas prezentacji materiałów pochodzących od dystrybutorów.

5. Billboard sponsorski

Jest ostatnim elementem bloku reklamowego w kinie. Pojawia się tuż przed filmem i w sposób bezpośredni do niego nawiązuje.

Na ekranie pojawia informacja o sponsorze filmu, jego logo, hasło, bądź inna kreatywna forma zaproszenia widzów na film. Zwykle zapowiedź przyjmuje formę informacji: „na seans zaprasza…”, „miłego seansu życzy…”.

3. Blok premierowy

Wyróżniona część bloku reklamowego dedykowana jednemu klientowi. Pasmo rekomendowane jest klientom przy okazji wprowadzania nowości produktowych, np. nowego modelu samochodu, lub sprzętu elektronicznego. Produkt/usługa jest w nim prezentowana jako premiera miesiąca. Umieszczona w tym paśmie reklama/marka zyskuje szczególną zauważalność na tle całego bloku reklamowego.

 

Premiera miesiąca

Premiera miesiąca to wyjątkowo wyróżnione pasmo reklamowe w klasie premium.

 

Emisja reklamy klienta odbywa się poza typowym blokiem reklamowym – w paśmie zwiastunów filmowych. Poprzedzona jest komunikatem: „UWAGA PREMIERA MIESIĄCA”.

 

Reklamowa premiera miesiąca może nawiązywać do wchodzących na ekrany kin premier filmowych, co jeszcze skuteczniej zwiększa siłę przekazu.

Premiera miesiąca to oferta dedykowana klientom którzy chcą wyraźnie podkreślić atrybut nowości produktu.

Obrandowanie ekranu

intel

Jesteśmy pierwszym brokerem reklamy kinowej w Polsce, który zaproponował tę formę wsparcia standardowej kampanii kinowej. Otoczenie kinowego ekranu było dotąd niezagospodarowaną powierzchnią. Obrandowując ekran klient zyskuje dodatkowy środek przekazu i silniejsze oddziaływanie marki.

 

W zależności od potrzeb i wizji klienta ekran może zmienić swoją formę stając się integralną częścią szerszej kampanii (przykładem jest firma Intel, która przy okazji swojej kampanii jeden z ekranów warszawskiej Kinoteki zmieniła w Ultrabooka).

 

Billboard sponsorski

Podobnie jak w przypadku obrandowania ekranu, jako pierwsi zaproponowaliśmy tę formę promocji ekranowej. Billboard sponsorski to krótki, ale ściśle spozycjonowany spot, który jest:

  • częścią bloku specjalnego
  • emitowany jako ostatnia pozycja (tuż przed filmem)
  • zintegrowany z konkretnym pasmem filmowym ( np. pasmem kobiecym czy dziecięcym)

Ta forma reklamowa ze względu na siłę przekazu oraz zauważalność z powodzeniem może zastąpić regularny spot klienta, choć rekomendowana jest opcja łączona – billboard jako „podbicie” regularnych spotów.

QR kody

Jesteśmy prekursorem wykorzystania technologii QR kodów na dużym ekranie.

qr

QR kody to nowoczesna technologia umożliwiająca kodowanie treści (przekazów, linków, znaków itp.), które przy zastosowaniu czytnika (np. smartfona zaopatrzonego w specjalną aplikację) można błyskawicznie odczytać.

Zastosowanie QR kodu na dużym ekranie aktywizuje widza w sali kinowej i gwarantuje klientom możliwość połączenia kina z innymi mediami, np. internetem. W kampanii z użyciem QR kodów widz może np. zapisać się na jazdę próbną, pobrać przepis kulinarny, otrzymać gratisowy bilet, czy zniżkę itp. To skuteczna, efektowna i efektywna forma reklamy stanowiąca tzw. call to action.

 

 

Milionówka – wyjątkowa oferta KinAds

Milionówka to oferta-plastelina, która pozwoli ci precyzyjnie dostosować kampanię w kinie do twoich potrzeb. Dzięki niej zmaksymalizujesz dotarcie ze swoją reklamą do interesującej cię grupy docelowej.

Milionówka to gwarancja dotarcia do 1 000 000 widzów

 

Ogromne możliwości:

  • Rotacja spotów – możliwość promocji kilku produktów w ramach jednej oferty
  • Dowolny wybór kin
  • Dowolny wybór tytułów filmowych
  • Dowolna forma spotu: on screen (30 sekundowy spot), blok tradycyjny albo billboard sponsorski

Wykorzystaj Milionówkę kiedy chceszi jak chcesz! Masz na to rok od dnia podpisania umowy.

Koszt emisji: 99 900 zł netto (CPC 0,0999 zł/widza) – zamiast 140 000 zł

GRATIS: produkcja jednej paczki DCP lub sampling

 

Oferta on-screen na 2015 r.