Zaistniej w świadomości widza… jeszcze przed seansem.

Roll up

rollupRoll up jest samodzielnie stojącym nośnikiem reklamy wewnętrznej. Opiera się na systemie kasetowym – jego konstrukcja umożliwia szybkie składanie i rozkładanie. Materiał, na którym umieszczona jest grafika po ekspozycji zostaje automatycznie zrolowany do kaset, dzięki czemu jest bezpieczny. Dzięki kompaktowości i lekkości jest łatwy w transporcie. Roll up stanowi jeden z bardziej popularnych nośników.

  • Uniwersalny
  • Łatwy w obsłudze
  • Elegancki
  • Wygodny w transporcie

Stand

standStand to kolejna forma reklamy stojącej. Wydruki wykonywane są na różnych materiałach, np. pcv, poliester, polipropylen. Umożliwia stabilną ekspozycję reklamy dużych rozmiarów, w dobrej jakości. Stanowi elegancką i niedrogą formę ekspozycji komunikatów. Nieskomplikowana konstrukcja sprawia, że jest łatwy w składaniu i rozkładaniu. Doskonale nadaje się do ekspozycji reklamy w holu kina lub przy kasie.

  • Rzucający się w oczy
  • Stabilny
  • Zapewnia dobrą jakość grafiki
  • Niedrogi

Ulotki

plakatyUlotki wciąż stanowią atrakcyjną formę dotarcia do grupy docelowej. Dobrze przygotowana ulotka, zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym jest skuteczną formą przekazu informacji o produktach i usługach. Pozwalają na zawarcie dużej ilości informacji na małej powierzchni.. Ulotki rozdawane są w kasie kina wraz z biletem i mogą być precyzyjnie targetowane (np. tylko do mężczyzn, tylko do kobiet 20-35 lat itp.).

  • Skuteczne
  • Pojemne (źródło informacji)
  • Gwarancja trafienia do rąk widza
  • Targetowane

Plakaty

plakatyPlakaty to jednostronne druki wykonane na dobrej jakości papierze w formacie B1. Skupiają uwagę widzów dzięki atrakcyjnej, wyróżniającej
się treści i formie graficznej. Prezentowane są na ścianie w holu kina i w toaletach.

  • Eksponowane w przyciągających uwagę miejscach
  • Niedrogie w wydruku i ekspozycji
  • Prezentowane także poza holem kina
  • Niska cena

Naklejki

naklejkaNaklejki to nowoczesne formy wizualnej reklamy wewnętrznej. Są bardzo atrakcyjne wizualnie. Ich ekspozycja nie ogranicza przestrzeni pomieszczenia, a mimo tego są szczególnie zauważalną i lubianą przez widzów formą komunikatu. Przykleja się je na podłogach w holu kina, w toaletach, a także na schodach. W tym ostatnim przypadku pozwalają na uzyskanie efektu 3D. Naklejki są idealnym nośnikiem do zastosowania przy akcjach prosprzedażowych.

  • Nowoczesne
  • Atrakcyjne wizualnie
  • Zauważalne
  • Lubiane przez odbiorców

Sample

sample

Sample to próbki produktu lub gadżety rozdawane w kinach. Dzięki nim widzowie mają możliwość wypróbowania produktu (często nowego), a klienci zapoznania z nim swoich konsumentów. Kino jest jedynym medium, które umożliwia targetowanie sampli. Próbki są rozdawane przez pracowników kina stosujących tzw. face control, dzięki czemu trafiają jedynie do osób znajdujących się w grupie docelowej. Dzięki temu systemowi, klient nie ponosi kosztów zatrudnienia hostess. Sample ocieplają wizerunek marki w oczach widzów i są mile widzianą przez nich formą promocji.

  • Precyzyjne dotarcie
  • Brak kosztów zatrudnienia hostess
  • Gwarancja sukcesu (realizacja targetu)
  • Bezpośredni kontakt z marką

Etui na bilety

etui

 

Etui na bilety to rodzaj koperty, na której znajduje się nadruk z informacją o produkcie, usłudze, czy ofercie. Jednocześnie może pełnić funkcję kuponu rabatowego, z którym widz-konsument zgłasza się do wskazanego punktu (kawiarni, operatora komórkowego itp.)

  • Gwarancja trafienia do rąk widza
  • Możliwość zaangażowania konsumenta
  • Elegancka forma
  • Wiele możliwości zastosowania

Stoiska

stoiska

Stoisko to forma reklamowa o dużych rozmiarach. Jej celem jest zaangażowanie odbiorcę w większym stopniu niż zwykłe nośniki. Stoisko ustawione jest w widocznym miejscu w holu kina. Obsługuje je hostessa, która prezentuje produkt, informuje o usłudze i zachęca do zakupu. Stoisko może też pełnić funkcję edukacyjną – świetnie nadaje się do wsparcia nowych, nieznanych jeszcze na rynku produktów/usług.

  • Bardzo zauważalna forma promocji
  • Edukacyjny charakter
  • Działanie prosprzedażowe
  • Możliwość wypróbowania produktu przez odbiorcę

Branding

Branding polega prezentacji logo firmy lub konkretnego przekazu na temat marki przy wykorzystaniu dobrze znanych elementów przestrzeni kina i zaangażowaniu jego pracowników. Stanowi bardzo skuteczną i zauważalną formę reklamy jeśli opiera się na dobrym kreatywnym pomyśle. Przynosi pozytywny efekt wizerunkowy, pomaga budować dobre skojarzenia z marką. Do brandingu wykorzystuje się np. ubrania pracowników, zagłówki siedzeń, kieszonki na fotelach itp.

  • Nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania
  • Mocny efekt wizerunkowy
  • Wysoka zauważalność
  • Możliwość wydzielenia specjalnych stref

Podłogi interaktywne

podlogaNowoczesna wizualna lub audiowizualna forma prezentacji. To specjalna plansza umieszczona na podłodze lub ścianie przedstawiająca dowolną animację. Najczęściej wychodzi poza standardowy branding i i jest w stanie przekazać bardziej szczegółowe treści promocyjne. Atutem tej formy reklamy jest możliwość zaangażowania widzów. Wyjątkowo atrakcyjnym rozwiązanie dla podłogi interaktywnej jest forma gry. Najczęściej umiejscowiona przy kasach lub przy toaletach.

  • Nowoczesna
  • Atrakcyjna wizualnie
  • Angażująca
  • Skuteczna

Wobblery i hangery

hangery

Wobblery i hangery stanowią najmniejszą formę reklamową, mocowaną na elastycznym plastikowym pasku lub specjalnej nóżce. Są wprawiane w ruch poprzez ruchy powietrza. Najczęściej umiejscowione są przy kasach, więc nie mogą zostać niezauważone przez kupujących bilety widzów. Mieszczą proste, chwytliwe komunikaty. Ich atutem jest całkowita dowolność kształtów i form tego typu materiałów.

  • Widoczne
  • Atrakcyjne
  • Tanie
  • Dowolność kształtów i form